Friday, February 6, 2009

CUTE GAME...

1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda.

2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.

Fath yang bagi award ni kat saya...huhu...tq fren...(^.^)v...org first yang saya kenal kat UPSI ni Fath la...saya kenal dia ms hari pendaftaran universiti kat Kolej Za'ba...kat tangga lak tu...saja sembang-sembang sementara tunggu giliran nak daftar...tapi tengok2 kitorg sebilik rupanya... huhu...mula dari situlah kitorg jd rapat...dan kitorg still tinggal sebilik sampai sekarang...maksudnya dah 6 sem bersamaan 3 tahun kitorg kongsi bilik...camne saya nk describe tentang Fath yer...erm...dia seorang sahabat yang boleh bersama saat ketawa dan menangis...tu yang penting dan sangat saya hargai...saya rasa kat UPSI ni, Fath la yang paling banyak tahu tentang saya coz saya banyak bercerita dengan dia dan kebanyakan cerita tersebut tidak saya ceritakan kepada org lain...Fath seorang yg sgt komited dengan kerja yang dia lakukan...sebab tu la saya rasa dia antara orang penting dalam JMK. Tiap2 minggu rasanya JMK ada program dan hampir setiap mlm jugak la JMK ada meeting. Dan Fath jarang tinggalkan program dan meeting kecuali dia sakit atau ada hal lain. Saya yakin Fath akan jd seorang kaunselor yang berwibawa nanti coz dari segi praktikalnya, Fath banyak pengalaman dari segi pengendalian program. Jadi ketua fasilitator dah biasa bagi dia...asalkan ada program sekolah jer, automatik JMK akan suruh Fath yang jadi ketua fasi...Fath ni giler PC dan teror bhgn teknikal...haha...no doubt about it...dia blh menghadap laptop sehari suntuk tanpa boring...ada jer benda yang dia akan explore dan download...saya kagum betul...Selain tu, dia suka beli buku terutamanya novel...memang dia banyak koleksi novel...saya pun tak terbaca lagi semua novel dia tu, banyak... Huhu...banyak benda lagi tentang Fath ni...tapi saya rasa cukup la setakat ni jer yea...nanti meleret2 jadinya...hehe!! Apa2 pun, i’m proud 2 b ur fren...

3.Setiap bl0gger hendaklah menyatakan 10 fakta/h0bi diri sendiri

- keluarga adalah segalanya bg diri saya...saya sanggup buat apa saja demi keluarga saya... mereka adalah tunjang kekuatan diri saya...



- dulu saya agak tomboy coz terpengaruh ngan adik-beradik saya yang semuanya lelaki... kiranya agak lasak jugak la...nasib baik bila dah besar ni, saya jd feminin sikit...(feminin kerrr???)

- saya suka baca novel tapi kena tunggu ada mood n feel dulu utk bc novel tu...dan saya tak suka jalan cerita novel yang terlalu perfect...lagi banyak konflik lagi best...hehe...

- saya suka surf internet tapi tak suka download...huhu...so klu kerja2 download tu saya serahkan kepada Fath...(^.^)v

- saya tak suka dipermainkan dan mempermainkan org...sebab tu saya sgt berhati2 tentang cinta...bagi saya, cinta bukan suatu permainan...lebih baik sendiri daripada bercinta dengan orang yg tak tahu erti dan menghargai cinta...

- seorang yang happy, mudah ketawa (saya sendiri tak tahu kenapa saya suka ketawa, tapi bila orang lain buat lawak, saya boleh ketawa sampai tak ingat dunia...huhu), lebih selesa pendam sahaja perasaan daripada meluahkannya tak kira la suka ke, marah ke, geram ke, benci ke, saya tak akan ckp direct pd orang tu, suka berangan (tu habit saya sejak azali lagi) tapi angan2 tu sebenarnya sbhgn drpd motivasi diri saya...

- saya suka tengok citer korea, jepun, taiwan n china...tapi plng best citer korea la...lakonan dyorg mmg ‘hidup’, dan biasanya saya leh nangis bila tgk citer korea...hukhuk!!!

- saya susah nak marah orang, lebih suka jaga hati orang, walaupun hati sendiri yang sakit... tapi jgn buat sampai saya membenci orang...sekali saya membenci, susah nk pulihkan hubungan balik...

- sgt mementingkan persahabatan...friendship is priceless...

- ...wanna be stronger... CHAIYUK WANIE!!!

4. Then... Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di bl0g anda.

Pemenang seterusnya adalah:

-FATH
-IDA
-YUN
-YATI
-FREDDY


No comments:

Post a Comment